tisdag 8 december 2009

Lusten tillbaka!!

HEJ!
Jag måste bara berätta att jag hittat den! Tron på mig själv! Tjoho!
Hur det gick till? Jag vet inte...jag kom bara på att man faktiskt själv kan välja hur man ska tänka, och vände rädslan för att misslyckas till en lust att leva. Man kan faktiskt bara vara sig själv...och det räcker ganska långt! När jag började tro på mig själv och inte kände att jag behövde prestera hela tiden kom plötsligt spontana Maria tillbaka, och massa kreativitet och lust till livet bara flödar. Hur häftigt är inte det! Tankens kraft är läskigt stark, den kan flytta berg! Och man kan själv välja hur man ska tänka! Bara man bryter spiralen av negativa tankar till positiva tankar så blir det till en positiv spiral! Det är såklart inte så lätt alla gånger men det går :) 

Känner mig nästan lite religiös, på grund av denna enorma livslust som jag plötsligt fått tillbaka. Känner mig lite som en livsmissionär!

"Arbete är bra så länge man inte glömmer bort att leva!" /Afrikanskt ordspråk

Glöm inte att livet handlar om dig och mig!

Kram och godnatt!

1 kommentar: