fredag 11 januari 2013

I hjärtat på Maria!

Nu är det verkligen dags för mig att sätta igång med mitt bloggskrivande igen. Det har hänt så mycket sen sist!
Sist jag skrev så formulerade jag några nyårslöften för 2012. Dessa handlade om att jag ville hitta lugnet inom mig och hitta min i så många år sovande magkänsla. Som jag skrivit mycket om i min blogg så har jag i livet styrts mycket av intellektet, men nu börjar jag mer och mer lyssna till mitt hjärta :)
Kommer faktiskt att att döpa om min blogg till "I hjärtat på Maria", alternativt starta en ny blogg.

Förra året den 28/12-2011 så skrev jag ett inlägg om att jag ville lyssna mer till mitt hjärta och jag kände denna önskan så starkt i mig.
När jag nu läste detta inlägg så blev jag nästan full i skratt för detta året 28/12-2012 så åkte jag till den underbara platsen Ängsbacka som verkligen fick mig att förstå vad det innebär att lyssna på sitt hjärta och att det faktiskt går att göra detta!!

Jag vill skriva några rader om Ängsbacka, det är en kursgård där människor samlas som alla har gemensamt att de vill leva sitt liv som de själva vill och bli älskade och respekterade för dom vi är. Jag har aldrig upplevt sådan kärlek, respekt och acceptans från så många människor samtidigt. Det var dessutom New Years festival så det blev extra symboliskt att manifestera sina drömmar och göra en nystart i sitt liv, baserat på hjärtat och mitt sanna jag!

Jag känner så starkt att det är en helt ny medvetenhet som föds i världen, en medvetenhet som jag längtat efter med mer kärlek, medmänsklighet och mjukare världen, det är ny tid som gryr,

                                               
                                                 it is the dawning of the age of aquarius <3 nbsp="nbsp">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar