onsdag 1 januari 2014

2014 - Ett år av magi!

Det verkar vara en årlig tradition att i början på varje år skriva i min blogg. Detta nyåret firade jag med en kär vän i Oslo :)

Jag vill skriva några rader inför det kommande året som jag vet kommer bli magiskt om vi bara vågar släppa taget.

Nu är det dags att släppa taget om fakta och logik och ge plats för magi.
Dags att lyssna på min inre vägledning och inspiration som visar vägen och sluta låtsas att jag inte har svaren själv.
Jag är en del av ett stort nätverk och mina tankar, känslor och handlingar påverkar andra så ta ansvar för detta.
Gör medvetna val utifrån min inre vägledning/inspiration och låt inte saker bara slumpmässigt ske utan att jag är med på det. Jag kan påverka allt! Allt är möjligt!
Det gäller bara att inse detta och våga börja önska sig saker och se att jag är värd det jag önskar mig!
Låt magin börja!
Det är en ny tid nu, all rädsla är borta, det är dags att leka och manifestera mig i världen, manifestera mina gåvor och dela med mig av dem till världen.

Det är dags för detta nu, vi ska inte hålla tillbaka längre, vi ska skina och tillåta varandra att skina.
Min önskan inför det nya året är att vi tillåter varandra att göra detta och inte låter den där Jante styra. Han hade säkert ett gott syfte men vi behöver honom inte längre.
Det är inte alltid så lätt att lita på magi och intuition när vi lever i ett samhälle som bygger på att allt ska vara vetenskapligt bevisat men tänk så mycket roligare det är att leva när vi kan få hjälp från varandra och universum och när vi litar på att vi har ett syfte i denna världen. Ett inre syfte som vill bli manifesterat och bara väntar på att komma fram och gör det när vi vågar släppa taget om kontroll och vår inbillade tro att vi kan räkna ut allt själva!

Om du vill ha inspiration på vägen kan jag varmt rekommendera Kajsa Ingemarssons bok Den magiska gnistan - vägen till ett kreativt liv. (En bok om vår gränslösa förmåga att skapa vår egen verklighet)

GOTT NYTT ÅR ALLA MEDSKAPANDE FANTASTISKA MÄNNISKOR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar